راهنمای مطالعه:
باجاج یک کمپانی موتورسیکلت ساز هندی است که بسیاری از محصولات آن در ایران عرضه میشود و یک شرکت موفق به شمار میرود، برخی از محصولات باجاج در ایران با نام پالس به فروش میرسند هرچند که نام آنها در کشور هند پولسار است. پالس آر اس 200 یکی از قدرتمندترین البته گرانترین محصول موتور ساز هندی باجاج در ایران است که طراحی و تولید آن اولین بار در سال 2015 میلادی صورت گرفته است. Pulse RS200 در کلاس ریس با قیمت مناسبی که دارد گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال موتورهای اسپرت هستند، با بررسی این موتور زیبا همراه ما باشید.
جدول مشخصات فنی
طول | 200 سانتیمتر |
عرض | 76.5 سانتیمتر |
ارتفاع کلی | 111 سانتیمتر |
ارتفاع تا زین | – |
فاصله دو محور | 135 سانتیمتر |
کمترین فاصله بدنه از زمین | 15.7 سانتیمتر |
وزن | 165 کیلوگرم |
حجم مخزن سوخت | 14 لیتر |
مدل | Puls RS200 |
کلاس موتور | ریس |
سال ساخت | 1398 |
تعداد سرنشین | دو نفر |
تعداد چرخ | دو عدد |
سایز چرخ جلو | 100/80-17 اینچ |
سایز چرخ عقب | 100/80-17 اینچ |
جنس رینگ | آلومینیومی |
نوع رینگ | اسپرت |
سیستم تعلیق جلو | تلسکوپی به همراه بوش ضده سایش |
سیستم تعلیق عقب | نیتروکس جذب کننده شوک |
حجم موتور | 150-200 سیسی |
حجم موتور | 199.5 سیسی |
تعداد سیلندر | یک عدد |
تعداد سوپاپ | چهار عدد |
تعداد شمع | 3 عدد |
نسبت تراکم | – |
سوخت | بنزینی |
نوع سیستم سوخت رسانی | انژکتور |
جعبه دنده | دستی |
تعداد دنده | شش دنده |
نوع کلاچ | دستی |
تعداد خروجی اگزوز | یک عدد |
حداکثر سرعت | 148 کیلومتر بر ساعت |
مصرف سوخت | – |
نوع ترمز جلو | دیسکی |
نوع ترمز عقب | دیسکی |
سیستم ترمز ABS | دارد |
نوع چراغ | لامپ رشتهای |
چراغ راهنما روی آینه | ندارد |
چراغ روز | ندارد |
بررسی فنی
RS200 از نظر فنی از همان انجین موتور NS200 بهره میبرد. با این تفاوت که مجهز ب سیستم انژکتور شده است. و یک اسب بخار و 0/3 گشتاور بیشتر از برادر خود قدرت دارد. 0 تا 60 این موتور 5/2 و 0تا80 حدود 10 ثانیه است، و همین عمر سبب شده ک لرزش کمتری در جاپاییها و دسته موتور حس کرد و سواری نرمتری به ما بدهد. تک سیلندر و چهار سوپاپ و سه شمع به حجم 199/05 سی سی با توان 24/05 اسب بخار، حداکثر گشتاور انجین آن 8000 18/6 ،حداکثر سرعت آن 148 کیلومتر بر ساعت است.
ترمز عقب و جلوی پالس آراس دیسک که جلوی آن abs است که به همین منظور باعث میشود در سرعت بالا ترمزگیری قابل قبولی را به ما بدهد. طول آن 1999 میلی متر و عرض آن 765 میلی متر و ارتفاع آن 111 سانتی متر است دارای استارت برقی و وزن آن 165 کیلوگرم است. این موتور سیکلت دارای جعبه دنده شش سرعته دستی است. حجم باک 14 مصرف بنزین حدود 3/1 لیتر در هر 100 کیلومتر است. سیستم تعلیق جلو تلسکوبی به همراه بوش ضد سایش و سیستم تعلیق عقب نیتروکس جذب کننده شوک است. فاصله دو محور 135 سانتی متر و کمترین فاصله بدنه از زمین 15/7 سانتی متر است. جنس رینگ ها آلومینیوم اسپرت است. سایز چرخ ها 17-100/80 اینچ است. تعداد سرنشین دو و دارای رادیات آب خنک کننده است.
قدرت مناسب کمک فنرهای این موتور به ویژه نوع گازی در عقب نیز سبب شده تا آر اس ۲۰۰ سواری نرم و نسبتا راحتی را به راکب خود عرضه دارد. با این حال تنظیمات سیستم تعلیق را میتوان نه خیلی سفت و نه خیلی نرم دانست که در نتیجه موجب به وجود آمدن ترکیب مناسبی از راحتی و تعادل برای این وسیله نقلیه و سرنشینان شده است.
قدرت ترمزها نیز در نوع خود بسیار مناسب بوده و و قادرند این موتورسیکلت هندی را از سرعتهای بالا به صورت نسبتا اطمینان بخش و مناسبی از حرکت باز بدارند که این امر موجب ارتقای اعتماد به نفس موتورسوار خواهد شد.
بررسی ظاهری RS
این موتور به گونه ایست ک اگر از روبهرو به آن نگاه کنیم. دارای چراغ های دوگانه ای است که شبیه چشم طراحی شدهاند. در نمای کنار از شکل های هندسی با خطوط و زوایای شکسته دیده میشود، به خصوص در قسمت باک و دو طرف صندلی و در قسمت که باعث میشود قیافهای خشن و اسپرت به موتور سیکلت بدهد. چراغ های آبی در دسته ها و آینه های این موتور به گونه ای طراحی شده است که وقتی از جلو به موتور سیکلت نگاه میکنید شکلی شبیه زنبور را به شما القا میکند.
از سوی دیگر سبک طراحی منبع اگزوز، فلاپ پایین بدنه به همراه جاپاییها و سایر المانهای این قسمت نیز کاملا جذاب و منحصر به فرد احساس میشود. با این حال زمانی که به قسمت عقب موتور سیکلت نگاه میکنید شاهد طرح دوگانه چراغها خواهید بود که تا حدودی غریب و اندکی زشت به نظر میرسند که البته در مقایسه با زیبایی به کار رفته در سایر قسمتها اثر منفی چندانی بر ظاهر این موتورسیکلت نگذاشتهاند.
نگهداری
نگهداری از باجاج آر اس بسیار ساده است. برای مثال قطعات آن به راحتی در دسترس است و قطعات و تعمیر آن از رقبای خود ارزانتر است. روغن آن را به موقع تعویض کرده و از روغن 40-10 N استفاده کنید. و فیلتر روغن آن را هر دوبار و همیشه سعی کنید در رادیات آن هم در تابستان و هم در زمستان از ضد یخ استفاده کنید. اگر از آب معمولی استفاده شود (باعث رسوبات در رادیات موتور میشود. در رادیات به هیچ وجه باز نشود.)
مزایا و معایب موتور سیکلت پالس آر اس
عملکرد آر اس در شتاب اولیه به دلیل وزن مناسب و سه شمعه بودن بسیار فوقالعاده است و از رقیب اصلی خود یعنی بنلی ریس یک سر گردن در این زمینه بهتر است. همچنین به دلیل بازار خرید و فروش خوب این لوازم یدکی آن به وفور در بازار یافت میشود و قیمت مناسبی ننیز دارند. نداشتن Day lights (چراغ روز) در این موتور و نداشتن فلاشر در موتور rs200 از نقاط ضعف این موتور است.
رقبا
به رقیب این موتور میتوان KTM rc 200 و benelli 250 race ک قیمت بالاتری نسبت به موتور آراس دارد اشاره کرد که لوازم یدکی گران تری هم دارند اشاره کرد. در رنج قیمت و کلاس خود در بازار ایران rs200 بی نظیر بوده و میتواند نسبت به قیمت امتیاز رضایت بخشی را به خود اختصاص دهد.
جمعبندی
در کل این موتور ظاهری جذاب دارد که اگر نیاز به خرید یک موتور با قیمت مناسب و با فرمان پذیری بالا و با لوازم یدکی ارزانتر در بازار و کم استهلاک دارید میتواند. نیاز شما رو در این زمینه برآورده کند. نکته جالب این است که موتورسیکلتهای ساخت هند در ایران طرفدارانی زیادی دارند اما تنها موتور کلاس ریس در ایران RS است از اینرو بازار خرید و فروش خیلی خوبی دارد.
سوالات متداول
حداکثر سرعت RS 200 چقدر است؟ 148 کیلومتر بر ساعت
رنگبندی آر اس چطوری است؟ مشکی قرمز، زرد، قرمز، آبی سفید، و قرمز سفید که گرانترین رنگهاش آبی، قرمز با ترکیب سفید است، چون رینگهای آن رنگی است.
بهترین رقیب این موتور سیکلت گدام است؟ ktm race 200 چون موتوری با دوام بالاتری و کیفیت ساخت بهتری است اما خاب به همان میزان گرانتر نیز است.
بازار خرید فروش rs200 چطور است؟ بازار خرید فروش خوبی دارد، و موتوری است که در بازار جا افتاده است و از رقیبهای خود از این حیث بهتر است.
سلام دوست عزیز
عذر میخوام حجم روغن ار اس چند لیتر هست؟؟؟
یک لیتر ..یا یک لیتر و سیصد؟
سلام من با موتور آراس از کاشمر میتونم برم تهران ۸۰۰کیلومتر مشکلی نداره راه نمایی کنین ممنون
سلام من با موتور آراس میتونم از کاشمر برم تهران مشکلی نداره ۸۰۰کیلومتر راه
۲۰۰ns یا rs ؟
ببخشید واسه Rsچه روغنی پیشنهاد میدین
اوه یسول ماین کرافت
گردکی دیری لح کیدا دردت و گانش
خورت ولی
باکی نیست و زندگانی خاصی ماصی گولوکزامیول صفرنگ
کراشول المین حاج عماد دیروزی یا همان پیروزی
به امید حق بر باطل
یه xzدارم سوزوکی 250 با تکتکتون میندازم 😂😂😂
سوووووسکی
یا علی 😂👋
خدا قوت
اون x7 هست که فقط شنیدی وگرنه سوارشم نشدی
سلام دوستان
ببخشید مدل ۱۴۰۰ دارم ایا زمان تعویض دنده صدای ناهنجاری میده درسته
و اینکه چراغها در روز هم روشن میماند
و نور پایین یک چراغ از دو چراغ روشن میشه
خواهش میکنم اگر میدانید پاسخ میدهید
سلام.صداش رو نمی دونم ولی چراغ ها درسته🙏
نه اونو ببر تعمیرگاه مشکل داره نباید صدا بده
سلام میخاستم بدونم که با موتور ار اس میشه از تهران تا شمال رفت؟
یعنی این مسیر حدود 480کیلومتره
اره چرا که نشه.عین ماشین رادیات داره راحت برو فقط سرویساشو به موقع انجام بده هر جا میخای برو
مامور میگیره – خلافه
یه فرد لاغر زیادم لاغر نیس با وزن ۸۵ کیلو میتونه این موتور رو بلند کنه تحمل میکنه وزنشو
سلام من 18 سالمه 70 کیلو وزن دارم و خیلی راحت rs200 رو جا ب جا میکنم و 2 ماهه خریدمش 3000 کیلومتر تو هوای شرجی چابهار دستم کار کرده و مشکلی ندارم
سلام میخاستم یه موتور ریس اسپرت 200یا 250باشه حدقل روزی30کیلموتر سوارشم
در نضرم مگلی دست دو 250خوبه یا اراس200
برا مگی میگن قطعاتش بی کیفیته باید هر لحضه پیش تعمیر کاه بمونی.و خیلی لرزش دار چون کار برات هست
ار اس هم برا قیمت کران بالاش ایراد تو سرعت پایین و تو باراندگی داغ میکنه وتو بارندگی خرج میفتی
یه راهنمایی کنین من موندم چی بخرم بحتر هست
یا ns یا زونتس 230 و 250 بگیر هم قیمتی خوبند هم قدرتی
سلام
عرض ادب خدمت تمام دوستان
سعی میکنم بدون هر گونه تعصب و قصد و غرض تجربه خودم رو در اختیار دوستان بذارم شاید به درد کسی بخوره
من تقریبا بعد از 15 سال دوری از موتور سواری فیلم یاد هندوستان کرد و ابتدا یه آپاچی 180 گرفتم
بعد از یکسال تصمیم گرفتم عوض کنم و یه موتور چشمگیر تر بگیرم.
از قیافه آر اس خیلی خوشم می اومد ، به همین خاطر دنبال یه آر اس بگیرم که یکی از دوستام بهم بنلی سیصد خودش رو پیشنهاد داد و من هم ازش خریدم.
حالا توضیح در مورد بنلی
موتوری نرم و خوش نشین با صدای اگزوز عالی که معمولا تو خیابون خیلی جلب توجه میکنه، خصوصا رنگهای گلد و سبز فسفری خیلی به چشم میان
تو جاده تا دلت بخواد توی سرعت بالا مطمئن به نظر میرسه و احساس میکنید که کاملا به جاده چسبیده
و اما معایب.
بر خلاف سرعت نهاییش که 160 تا 170 تا رو میره، شتاب اولیه ش به شدت نا امید کننده ست، سعی کنید در مسافتهای کوتاه با هیچ وسیله نقلیه موتورداری کورس نبندین که یه وقت سنگ روی یخ نشین ، در توجیه هم مثلاً مثل آدمای جنتلمن رفتار کنید که یعنی مثلاً اهل جلف بازی نیستین😁
لوازم یدکی به شدت گران و البته توی شهرستان که اصلا پیدا نمیشه
هر تعویض روغن چون سه لیتر و خورده ای میخوره با فیلتر حدود یک میلیون تموم میشه روغن eni
گرمای رادیات هم توی تابستون به شدت آزار دهنده ست خصوصا توی ترافیک که تند تند فن میزنه، صدای دنده عوض کردنش هم خصوصا دنده های پایین بد جور بلنده و توی ذوق میزنه
خلاصه اینکه بعد از حدود چهار ماه با اینکه دوستش هم داشتم ولی واسه اینکه به دلم نمونه فروختم و یه آر اس مدل 1400 با 7000 کارکرد خریدم
و اما آر اس
موتوری خیلی زیبا که خصوصا رنگ آبی سفیدش که من گرفتم توجه هر کسی رو جلب میکنه
البته فقط تا زمانی که کنار خیابون پارک شده باشه، وقتی سوارش میشین هیبتش واقعا گم میشه و اصلا زیبا به نظر نمیرسه، صدای اگزوزش هم واقعا نا امید کننده ست، حالا برای من که به صدای بنلی عادت کرده بودم واقعا مصیبت بود.
از نظر شتابگیری واقعا عالی هست و توی مسافتهای کوتاه در رنج قیمت خودش فکر نکنم حریفی بتونه واسش عرض اندام کنه، ولی سرعت نهاییش به نظر من ما امید کننده ست، از 125 به بالا احساس میکنید که داره جر میخوره
سواریش هم نسبت به بنلی خشکتر هست البته نه خیلی زیاد
ترمزها چون ای بی اس هستند واقعاً فوق العاده عمل میکنند و من هیچ وقت باهاش سر نخوردم در حالی که با بنلی موقع ترمزگیری یهویی و کامل عقب موتور بارها کشیده شد.
بر خلاف بنلی هوای گرم فن رو اصلا احساس نمی کنید که البته به خاطر طراحی مناسب فلاپها هست.
راستی اینم بگم فلاپها به شدت گرون هستن و موقع تند رفتن حساب جیبتون رو هم بکنید که احتمالا از گاز دادن زیاد صرف نظر میکنید.
از نظر استهلاک چون یک لیتر و سیصد سی سی روغن میخوره حدود سیصد تومن هزینه برمیداره
لوازمش هم چون با ان اس یکی هست معمولا همه جا پیدا میشه و همین طور مکانیکش هم زیاده
ولی با تمام این اوصاف به نظرم اصلا قیمتش مناسب نیست، و من بنلی رو ترجیح میدم ، الآنم که دیگه موقع موتور فروختن نیست مجبورم تا بهار صبر کنم تا بفروشم و سراغ بنلی یا گزینه های دیگه ای برم.
خلاصه اینکه اگه خواستین بگیرین سعی کنید مدل پایین تمیزش رو بگیرید وگرنه حیفه که این همه پول رو بدین واسه این موتور
گزینه های کی تی ام دوک، سی بی آر 250 ، و بنلی کارکرده بخرید به نظرم خیلی بهتره
بهترین هارو واستون آرزو میکنم
موفق باشید
مرسی واقعا من میخاستم بگیرم دو دل بودم
داداش برو یا ns بگیر یا زونتس مدلهای 230و 250
داداش بنطرت ار اس بهتره یا ان اس من موندم
سلام ببخشید موتور من ار اس هستش روغنشو عوض کردم وقتی سرعت میرم چراغ روغنش روشن میشه یک لیتر روغن ریختم دلیلش چیه راهنمایی کنید ممنون
این موتور 1 لیتر و 300 سی سی روغن میخواد
1 لیتر مال زیر 200 cc هست
فیلتر روغنشو هم چک کن
داداش ار اس ۱لیترو ۳۰۰سی سی میگره
یک لیتر و سی صد روغن میخاد
سلام
میخواستم بدونم این که میگن rs 200 شاتون میزنه درسته یا ن؟
خیر
ارتقاء بدی چنتا میره ؟
نه داداش اینا باهاشون ۴۰۰تا هم پر کنی شاتون نمیزنه ولی پیستونش حساسه یکم
اقا من یه ار اس سفید قرمز گرفتم مدل 1400.بعد پنج هزار تا شارژرش سوخت عوض کردم یدونه نو انداختم. بعدشم کلا شارژرش داغ میکنه بیش از حد. میخواستم ببینم ایرادش چیه.تا حالا برا کسی پیش اومده این مورد.واقعا رو مخم رفته میترسم باز شارژر بسوزونه.
درود
باتری اواخر عمرشه و یا جایی نشتی برق داری
سلام
باطری رو عوض کن
سلام من یه موتور ار اس دارم میخاستم بدونم نحایت مصاحتش در روز چقدره یعنی چند کیلومتر میشه این موتورو روند من میخام از تهران تا شمال برم که حدودا میشه 480کیلومتر
چند لیتر روغن براش بگیرم میدونه کسی
1 لیتر و 300 سی سی
سلام کسی میدونه rs 200 چندلیتر روغن باید ریخت براش وجه روغنی بهتره
۱.۳۰۰ و روغنی که کیفیت sl داشته باشه
مترو ریمپ کنی سرعتش تا چ حد بیشتر میشه؟
سلام من میخوام rsبگیرم میگن فلاپاش هی به صدا میفته درسته ؟
ن اچار کشی کنی خله
آقا اخرین مدلی کهباجاج rs200 داره مال چه سالیه
تعمیرکارت کار درست باشه
با چسب 2 طرفه جاها حساس فلاپو میچسبونه از زیر البته که پیدا نباشه دیگه کلا صدا نمیده تا سال بعد سرویس 2باره.
مهمترین چیز این موتور تعمیرکارشه – هول هولی کارو تموم کنه هم پیچ فلاپا میریزه هم صدا میده بیشتر از انجین !!
خیلی مهمه تعمیرکار با حوصله باز و بسته کنه و اینم بگم که چون کلا فلاپ هست برا هر تعمیری حتی تعویض روغن بخشی یا کل فلاپا باید باز بشن
نه بابا بستگی به تو داره مثل CBRیه بار زمین بزنی دیگه بدرد نمیخوره من ۹۶ دارم عین ساعت کار میکنه
1300
ببخشید روغنش هر چند کیلومتر باید تعویض شود؟
بستگی به روغن داره.
هر ۱۰۰۰تا اگه توتال اصل باشه
من با ار اس. بنلی سیصد زونتس250 سی اف 250 راحت میگرمش حتی ان اس هم قدرتش مث ار اس نیست میگن انجینش یکیه اما تا حالا ان اس نگرفته موتور منو واس من 95سنسور اکسیژنشون هم بزرگتراز 98ایناس صدا دوس داری بنلی جفت خشگلی شتاب میخای ار اس
داداش بده رادیات و ترموستاتشو یه چک بکنن
تو ترافیک جوش میاره برای من، مشکلش چیه، ولی تو سرعت بالا اوکی هستش
برای موتور ریس عادیه این مورد
داداش ترموستات و رادیاتو بده یه چک بکنن
من چند وقتی هست که خرید کردم این موتورو
ظاهرش رو به شدت دوست دارم و سواری راحتش که انرژی تزریق میکنه
شتابشو و کم خرج بودنشو واقعا دوست دارم
مشکلاش هم میگم
حالا نمیدونم قطعات بنلی چقد قیمت دارن که این ارزون حساب میشه ولی نسبت به NS که قبلا داشتم اصلا قیمت هاشون یکی نیست یه راهنما 400 هزار تومان یه جفت آینه 700 تومان سرویس 1ملیون 600 و غیره که نسبت به NS تقریبا 2-3 برابره
کلا مشکل موتوری و خرجی باهاش نداشتم خداروشکر فقط 2تا عیب داره که ظاهرا تو NS هم هست اونم تو کیلموترشه که نه بنزین رو درست نشون میده و هی هم ریست میشه ساعت ایناش میپره و هیچ ایراد دیگه ای تا الان توش ندیدم و تقریبا کاملا راضیم فقط یکبار ول شد رو زمین باید 2 تومن خرج کنی تصادف اینا که جای خود
و البته یه چیز رو یادم رفت بگم تو مقاله گفتید ترمز عقب هم abs هست ولی ظاهرا نیست من مدل 97 دارم حالا نمیدونم جدیدا داره یا قبلیا یا از من خرابه
سلام
ببخشید چرا تو بارندگی باعث میشه انژکتور خراب بشه ؟
خرجش بالاس ؟
با شستشو مشکل براش پیش میاد ؟
بین موتورهای ریس کمترین خرج رو داره کلا از لحاظ خرج لوازم مصرفی با ns یکی هست.
میگم میشه با RS مسافرتم رف یا اذیت میکنه ؟؟!
داغ میکنه ولی اگه فشار نیارید اوکیه
سلام یه سوال داشتم
موتورم مدلش ۹۸
سوپاپ قیچی کرد تعمیر اساسی انجام دادم
رینگ و پیستون شاتون و سوپاپ ها کامل تعویض شده
پیش موتور ساز کار درستیم کار انجام شده
ولی متاسفانه موتور دنده هاشو که پر میکنی تو دور بالا یهو کم میاره و تو کفی ۱۱۵ تا بیشتر نمیره مشکلش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام مرسی از اینکه راهنمایی میکنید
موتور خوبه فقط فرمونش به هیکلش نمیخوره مثل دسته خرگوشی میمونه
داداش من میخام یاماهاr15بخرم با ۱۰۰تومن هزینه ولی بیشتراز رخ اراس خوشم میاد بنظرتون بین یاماهاr25و zx150و اراس ۲۰۰کدومش بهتره ممنون میشم که راهنماییمکنید
0😐
من دارم دوبار رفتم شمال دو ترک حتی
از تهران تا خود رامسر یک هفته اونجا بودم
سلام میخواستم ببینم تا سقف ۱۰۰ ملیون یا ۹۰ ملیون تومان چه موتوری بخرم از همشون بهتره هم برا گاز دادن میخوام هم رفت و امد داخل شهر طرح های ریسینگ هم بیشتر دوست دارم
من یه سفر نه چندان طولاانی در حد 100 کیلومتر باهاش رفتم که واقعا سوپرایز شدم
توی شهر کلی داغ میکرد و اذیت میکرد همیشه فکر میکردم مسافرت برم اتیش میگیره
ولی باد خیلی روش تاثیر داره 100 کیلومتر رو با سرعت 90 تا رفتم و بعدش دیدم کلا اصن داغ نکرده و تا جایی که فهمیدم حتی فنش هم روشن نشد
کلا این موتور توی سرعت پایین چون باد بهش کمتر میخوره و دنده سنگین خیلی داغ میکنه ولی تو سرعت بالا هیچ مشکلی نداره
البته اینم بگم روغن خوب بریزین برای مسافرت من خودم فقط موتول میریزم کلا که به جای 1000 کیلومتر تعویض 3000 کیلومتر تعویضه و مبلغش در اخر یکی میشه
و پیشنهادم نه برای این موتور بلکه برای کلیه موتور ها این هست که موتور های مونتاژ ایران برای مسافرت طراحی نشدن من خودم سیم کشی هارو عوض کردم و ضد ذوب کردم چون یه سری اتصالات برقی تقریبا شل شده بود و اب شده بود.
از نظر زیبایی و کلاس حرف نداره.. فقط نباس تو بارندگی باهاش رانندگی کرد.. بنده یه بار این اشتباه رو انجام دادم یه انژکتور ناقابل پیاده شدم..
یعنی بشوریمش ی انژکتور پیاده میکنه؟؟؟
داداش من تو سنگین تری بارون باهاش رانندگی کردم هیچ مشکلی نداشته بیترم گاز خورده
سلام دوستان
ببخشید مدل ۱۴۰۰ دارم ایا زمان تعویض دنده صدای ناهنجاری میده درسته
و اینکه چراغها در روز هم روشن میماند
و نور پایین یک چراغ از دو چراغ روشن میشه
خواهش میکنم اگر میدانید پاسخ میدهید
موتوری آشغال باهیکلی بزرگ وحجم خیلی کم
زشت ترین موتوریه که تا الان دیدم از قسمت عقب
سلیقه ایه
نظر هرکی قابل احترام ولی به نظر من قسمت های دیگش به قدری زیباس که زشتی بخش عقبو پوشش میده
گربه دستش ب گوشت نمیرسه میگه بود میده
با سلام
میخواستم بدونم روغن موتور پیشنهادی شما برای این موتور چی هست ؟
متنو بخون،توضیح داده دیگه
تورموز خوبی داره
ترن
موتور تو این رده فقطrs belack ریس و خیابونی قدرت جذب بالا موتوری ک اندرآلین ترشح میکنه ازتrs خشن عشق منی تو هیچ کدومشون ب گرد پاش نمیرسن چ تو دور صفر تا ۱۰۰
درضم محض اطلاع موتور باید رو یک جک سوار شه موتوری دوجک همون بهتر ببری صف نونوایی😁
Cb ام دوجک داره چه ربطی داره امنیتی که دوجک داره جک بغل نداره
داداش شما کلا دو خط نظرتو نوشتی توش ۶۵ تا غلط املایی داشتی فقط
توتال ۲۰ ۵۰