راهنمای مطالعه:
برند ژاپنی هوندا در ایران از اعتبار ویژهای برخوردار است به همین دلیل هر محصول از این شرکت در بازار ایران بدون هیچ چون و چرایی پذیرفته میشود و مشتریان زیادی به سمت خود میکشاند کلیک نیز از این قاعده مستثنی نیست. هوندا کلیک 125 سیسی در سال 1395 وارد بازار کشور شد، ظاهری تهاجمی و خاص این موتور باعث شد که در همان ابتدا لقب سامورایی به آن داده شود. اما مدتی بعد در سال 1396 سامورایی جدیدی و پر قدرتتری تحت عنوان هوندا کلیک 150i راهی بازار شد. واقعیت اینجاست که نسخه 150 سی سی کلیک آن قدر که انتظار میرفت تفاوتی در مبحث قدرت و شتاب با نمونه قبلی خود یعنی 125 سی سی نداشت. از طرفی هم به دلیل کمیاب بودن قطعات مصرفی این موتور در بازار با قیمت های بسیار زیادی قابل دسترس بوده که باعث شده خریداران با مشکل بزرگی مواجه شوند. رفتهرفته مشکل کمبود قطعات جبران شد تا حدی که در سال 1400 هوندا کلیک پرفروشترین و محبوبترین موتور سیکلت بازار ایران است و به یک سامورایی پخته تبدیل شده است.
نگاه کلی
تفاوت اصلی این کلیک با دیگر اسکوترهای در بازار، طراحی ظاهری خاص آن است که باعث بسیار مورد توجه همه مخصوصاً جوانان قرارگیرد. این موتور دارای رنگ بندی خاص و جذاب و یکسری خطوط تند و تیزی است که همگی به قسمت چراغ جلو آن منتهی میشوند.
رینگ های اسپرت آلومینیمی در این موتور به کار رفته با سایز 14 اینچی که تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد. سایز لاستیک چرخ جلو 80/90 و در چرخ عقب 90/90 است و به خاطر داشتن فاق کافی سواری نرمی دارد.
هوندا کلیک یکی از موتور سیکلت های مدرن و به روزی است که با دارا بودن امکاناتی مانند اتو هولد، سیستم آی دلینک، استاپ،سنسور جک، کلید باز کرد محفظه بار، صفحه پشت آمپر آنالوگ و دیجیتال و سیستم روشنایی زنون، در رده اسکوتر های پیشرفته و مدرن است. لازم به ذکر است که سنسور جک آن با پایین زدن جک، موتور خاموش میشود و تا زمانی که موتور روی جک بغل است پیشرانه استارت نمیخورد که این مورد باعث شده ضریب ایمنی در آن افزایش یابد در ضمن سیستم آی دیلینک مانند سیستم استارت استاپ در خودرو عمل کرده و هنگام توقف کوتاه به صورت اتوماتیک پیشرانه را به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت خاموش میکند.
این سامورایی جذاب و محبوب با دو نوع 125 و 150 وارد بازار ایران شده.
مشخصات فنی
مشخصات هوندا کلیک 150 آی
طول | 192 سانتیمتر |
عرض | 68 سانتیمتر |
ارتفاع کلی | 128 سانتیمتر |
ارتفاع تا زین | 108 سانتیمتر |
فاصله دو محور | 125 سانتیمتر |
کمترین فاصله بدنه از زمین | 12 سانتیمتر |
وزن | 110 کیلوگرم |
حجم مخزن سوخت | 6 لیتر |
مدل | هوندا کلیک 150i |
کلاس موتور | Scooter |
سال ساخت | 1400 |
تعداد سرنشین | دو |
تعداد چرخ | دو |
سایز چرخ جلو | 90/90-14 اینچ |
سایز چرخ عقب | 90/90-14 اینچ |
جنس رینگ | آلومینیومی |
نوع رینگ | اسپرت |
سیستم تعلیق جلو | تلسکوپی |
سیستم تعلیق عقب | دو عدد کمک فنر |
پیشرانه و انتقال قدرت موتورسیکلت
حجم موتور | 150 سیسی |
حجم موتور | 125-150 |
تعداد سیلندر | یک |
تعداد سوپاپ | دو |
تعداد شمع | 1 عدد |
نسبت تراکم | 9.5:1 |
سوخت | بنزینی |
نوع سیستم سوخت رسانی | انژکتور |
جعبه دنده | اتوماتیک |
تعداد دنده | پنج |
نوع کلاچ | اتوماتیک |
تعداد خروجی اگزوز | یک |
حداکثر سرعت | 105 کیلومتر بر ساعت |
مصرف سوخت | 1.5 لیتر در 100 کیلومتر |
ترمزهای موتورسیکلت
نوع ترمز جلو | دیسکی |
نوع ترمز عقب | کاسهای |
سیستم ترمز ABS | ندارد |
چراغهای موتورسیکلت
نوع چراغ | لامپ ال ای دی |
چراغ راهنما روی آینه | دارد |
چراغ روز | دارد |
نوع استارت | هندلی , برقی |
آمپرها | کیلومترشمار , مسافت سنج , بنزین |
نوع کیلومتر شمار | دیجیتال |
فضای حمل بار | زیر زین |
دزدگیر | ندارد |
نوع جک | جک بغل , جک وسط |
کلیک 150 دارای انجین تک سیلندر 4 زمانه 2 سوپاپ،هوا خنک که توان آن 12/08 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 13/04 نیوتن متر گیربکس CVT اتومات روشن کننده استارتی اندازه تایر جلو 14/80/90 و تایر عقب 14/90/90 ترمز جلو دیسکی است و عقب کاسه ای تعلیق جلو تلسکوبی و تعلیق عقب دو عدد کمک فنر در دو طرف موتور ظرفیت باک 5/5 لیتری و وزن این موتور 112 کیلوگرم است فاصله محور چرخ ها 1280mm حداکثر سرعت 120 کیلومتر بر ساعت و کیلومتر شمار دیجیتال و آی دیلینک استاپ (خاموش کن اتومات پشت چراغ)
بررسی ظاهری
موتور هوندا کلیک 150 چراغ و لامپهای LED همراه با چراغ Daylight دارد.
استارت هندلی، برقی و همچنین دارای آمپرهای مانند کیلومتر شمار،مسافت سنج،بنزین البته نوع کیلومتر شمار دیجیتالی است.
این موتور ژاپنی تایلندی دارای فضای زیر زین اندازه یک کلاه کاسکت دارد. در نسخه های جدید هم از سیستم کیلس استارتر استفاده شده است که باعث جذاب شدن این موتور شده است استارت از روی ریموت موتور و حذف شدن سوئیچ شده است.
از دیگر جذابیتهای هندا کلیک که باعث جذب مشتری شده رینگ های آلومینیمی آن است که شبیه موتور سیکلت های 1000 سیسی هوندا است همچنین آرایش بازوهای آن نیز درست به همان شکل طراحی شده است.
کلیک در رنگ های زیادی وارد بازار شده است مثل قرمز، سورمهای، قهوهای، مشکی، سفید، آبی زدایکس، آبی مازراتی، زرد، نارنجی-مشکی، نارنجی-سفید، مشکی-نقره ای، نارنجی سبز-قرمز) و… . همانطور که قابل مشاهده است بیشتر مدلهای آن الگویی دو رنگ دارند که بسیار موتور سیکلت را زیباتر کرده است.
تجربه موتور سواری
در یک جمله هوندا کلیک سواری بسیار نرم و پر شتابی را دارد و موتور بی صدایی است.
برای اکثر راکبان هوندا کلیک 150 کاملا جمع و جور و سبک است و استفاده از آن برای افرادی که قد متوسطی دارند آسان است.
اما برای افراد قد بلند جای پا شاید کم باشد و زانو آنان به داشبورد برخورد کند پس بهتر است قد بالای 175 دارید یک بار پشت وتور بنشینید تا میزان راحتیتان به دست آید.
در شهر کلیک بسیار چابک است و به خاطر تایرهای پهن و بدون تیوپ و فاصله کوتاه چرخ آن و مرکز نقل کم با گوشههای آیرودینامیک فران پذیری کاملاً آسانی دارد. قدرت انجین نیز باعث میشود که براحتی یک راکب نیز با خود حمل کنید بدون اینکه سواری شما افت داشته باشد.
نگهداری و تعمیرات
موتور سیکلت هوندا کلیک هم مثل بقیه اسکوتر ها نگهداری آسان و استهلاک کمی دارد. روغن 10-40 N برای کلیک استفاده شود همچنین فیلتر روغن هر بار عوض شود و اگر مدت طولانی از موتور استفاده نمیکنید سر باطری موتور را جدا کنید چون هوندا کلیکها بسرعت باتری خالی میکنند.
مزایا و معایب
مزایا: شتاب قابل قبولی دارد و هنگام دور گرفتن عملکرد بسیار خوب گیربکس و به راحتی از سرعت 120 عبور میکند کاملا بی صدا است و احساس لرزش به راننده دست نمیدهد. همچنین بازار خرید و فروش بسیار عالی دارد و براحتی میتوان این موتور سیکلت را در یک روز فروخت!
مشکلات: نسبت به رقبای خود قیمت غیر معقولی دارد این قیمت به دلیل تقاضای زیاد هوندا کلیک در بازار است. همچنین لوازم تعمیر و یدکی آن نیز بدلیل عدم فراوان بودن در بازار بسیار گران قیمت هستند. یک مورد مهم این است که کامپیوتر گران قیمت هوندا کلیک براحتی سرقت میشود و بدون کامپیوتر موتور نیز روشن نمیشود.
رقبا
رقیب اصلی هوندا کلیک، یاماها آیروکس است که از لحاظ ظاهری و فنی شباهت بسیاری زیاد به هم دارند ولی آیروکس از کلیک گرانتر است البته این گرانی بی دلیل نیست چون سواری آیروکس کاملاً نرمتر از رقیب خود است. از دیگر رقبای میتوان به موتورسیکلت تی وی اس مدل RockZ اشاره کرد که قیمت کمتر دارد و لوازم آن نیز در بازار براحتی پیدا میشود ولی سواری ضعیفتری نسبت به کلیک دارد.
بصورت کلی موتورهای اسکوتر زیادی طی چند سال اخیر وارد ایران شدهاند از جمله موتورهای SYM و یا هرم اسپید که همگی ارزانتر از کلیک هستند. موتورهای اسکوتر گرانتری مانند PCX یا Nmax نیز رقیب هوندا کلیک هستند ولی قیمت بیشتری دارند.
جمعبندی
اگر به دنبال زیبا و جوانپسند هستید که از آپشنهای روز برخوردار باشد و از طرفی قدی بلند ندارید هوندا کلیک را به شما پیشنهاد میکنیم ولی اگر بودجه بیشتری دارید به هوندا PCX نیز نگاهی بیاندارید.
سوالات متداول
حداکثر سرعتش موتور هوندا کلیک 150 چندتاست؟ 125 کیلومتر بر ساعت.
بین رقبای هوندا کلیک کدام بهتر است؟ همانطور که گفتیم اگر بودجه بیشتری دارید موتور سیکلت پی سی ایکس و ان مکس گزینه بهتری برای شما خواهد بود.
مشکل اصلی هوندا کلیک چیست؟ شاید گران بودن لوازم یدکی و مصرفی پس از مدتی برای شما آزاردهنده شود به همین دلیل یک مشکل نسباتاً بزرگی است. همچنین اگر قد بلندی دارید به دلیل ثابت بودن داشبورد اذیت خواهید شد.
مدل 2021 کلیک با دیگر مدلها چه تفاوتی دارد؟ صفحه کیلومتر تمام دیجیتال شده، ظاهر کمی تغییر پیدا کرده، و اضافه کردن یکسری از آپشنهای جدید مانند روشن کردن موتور با سوییچ و …
توجه: برای کامل شدن اطلاعات این متن همچنین راهنمایی خریداران موتورسیکلت هوندا کلیک در قسمت کامنت نظر و تجربه خود را در مورد این موتور بگذارید.
با سلام
من 6 ماه پیش یه موتور واریو 160 ABS از فروشگاه سالار گستر تو خیابان شریعتی پیش خرید کردم که الان بیش از 2 ماهه از تاریخ تحویلشون گذشته و هنوز به من موتور تحویل ندادن بعد از کلی رفت و آمد و شکایت یه موتور تصادفی دست دوم برام آوردن و میگن اینو ببر خلاصه که از سالار گستر پیش خرید نکنید که دیگه نه دستتون به پولتون میرسه نه یه موتور سالم.
سلام بنظر من اونایی که میگن کلیک بده راننده نیستن آقا میاد بلد نیست واسه خودش راه بره سوار موتور میشه داغونش میکنه بعد میگه کلیک بده دوستان کلیک واسه کسی خوبه که رعایت کنه سه ساله طرح کلیک دارم فقط مصرفی شو تعویض کردم شده که شهر به شهرم باهاش رفتم .
سلام دوستا.موتور کویر s5خوبه بنظرتون کسی داشته ی راهنمایی کنه.ممنون🌹
من کلیک ۱۵۰ دارم خیلی خیلی خیلی ازش رازی ام، همین که بدون کلاجه این خودش به دنیا می ارزه ولی یه بدی که داره خدا نکنه زمین بخوری فلاپ هاش بشکنه یکم فلاپ هاش گرونن
ولی خدایی بگم اونایی که تا ۷۰ تومن پول تو دستشونه میخوان برن سمت موتور شهری بدون شک میگم که برن سمت کلیک هم ظاهرش عالیه هم اینکه اصتحلاکش کمه هم اینکه موتوری نیست که اذیتت کنه فقط گفتم تنها بدیش به همونه که خدا نکنه خدانکنه زمین بخوری فلاپ هاش یه کوچولو گرونه
من کیلیک دارم ۱۸۰ سیسی کیلیک موتور راحت و پرشتاب هست من با کیلیک ۱۲۹ تا رفتم اتوبان کازرون شهرک فجر خیلی خوب و زود شتاب می گیرد و برای سواری ترافیک بسیار عالی ۱۸۰ بیشتر رسولی هست که مال منم رسولی هست و بدی که دارد کایت سفت هست مثل پاکشتی های ۵۰ سیسی نیست مثل اسکوپی من اسکوپی دارم ازش رازی هست کایتش نرمه مال کیلیک همین بدی که داره سفته قیمتش هم بالاس ..
سلام من میخوام موتورکلیک cc ۱۵۰ s2ADv لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
خوبه که سايت آگهي رايگان يک تو در سايت شما معرفي بشه تازه قابليت چت و امکانات خيلي با حاليم داره
1u1.ir اينم آدرس سايت
اپشنش فقط فندکیشه گوشی شارژ کنی البته اگه کامپیوتر نسوزونه مثل پرایده دگ اگ ا۲۰تا بیشتر بری بوغ میزنه متور بنلی یا ار اس
میخوام طرح کلیک بخرم چطوره خرجاش
اقا های کلیک دارم یهو وسط راه خاموش شد استارت میزنم رو جک وسط روشن میشه از جک میندازم ی قدم میره جلو خاموش میشه هوا کش چند وقته پایه ش شکسته باز کردم ربطی داره ؟؟؟
آیا کلیک گواهینامه میخواد
بله اما اگه کلاه کاسکت بزاری پلاکتم بپوشونی پلیس زیاد گیر نمیده
بچها من تجربه کافی ندارم من قدم ۱۸۴ هست یه خورده هیکلی هم هستم بنظرتون من کلیک بخرم یا پی سی اکس لطفا راهنمایی کنید ایا پی سی ایکس خرابی داره
من ۲ هفتس طرح کلیک خریدم . ولی میگن تو نگهداریش باید دقت کنی . فقط نمیدونم بعد از سرعتگیر سرعت ک خیلی کم میشه باز میخای شروع ب حرکت کنی میلرزه اولش اما سرعت ک خیلی پایین نمیاد نمیلرزه . این عادیه یا ن
پی سی ایکس اصلا طرف کلیک نرو
سلام من خودم هم شوکا اسکوتر دارم دقیقا همین جوری بود که شما میگید ساچمه کلاج هاش رو عوض کردم درست شد.
موتور فقط براوو 😅😅😅
احمد چکی ام میدی
سلام دوستان کسی تجربه سواری با های کلیک توسن داره (تکنو کلیک) 10 میلیونی ازطرح کیلیکای توی بازار گرونتره
اصلا سمت این چیزا نرو
من میخوام یدونه های کلیک بخرم ولی نمیدونم کدومش بهتره راهنمایی میکنید چی بگیرم
Pcx برای تو خیلی خیلی بهتره ممکنه کلیک اذیتت کن
هانی
همشون آشغالل هستند فرقی ندارن به خرج میوفته سری عین کالاسکه میمونه به صدا بیوفته اصلا از موتور نا امید میشی
آقا سلام توی طرح های کلیک
چمیدونم صدتا طرح داره
همراه
بلنتا
کویر
واریو
کودوماش بهترع برای خرید
توسن (تکنو کلیک) خوبه
واریو ک میفرمایید کلیک اصلی هستش اگ قدرت خریدش رو دارید موتور خوبیه اما تو طرح کلیک ها اول کویر بعد دینو مابقی بزار کنار
من هانی کلیک رادیات. دار گرفتم مثل اصلی بی صدا استارتشم بی صداست ۱۲۸تا هم رفتم باهاش
سلام دوستان امروز يه واريو ١٦٠ abs خريدم موتوردرجا كارنمي كنه خاموش ميشه صفر هم هست دليلش رو كسي ميدونه يا بخاطر اتومات بودنش درجا كارنمي كنه خاموش مي شه چون به محض گاز دادن حركت مي كنه ؟؟؟
دكمه ايدلينگ استاپ رو بزن اوك ميشه رو فرمون سمت راست
سلام . موقع گاز دادن کلیک چرخ عقب صدا میکنه . طبیعیه . صدای تسمه چیه
سلام برا منم صدا میده فکر کنم عادیه
اره مال منم صدا میده
سلام صافی بنزین کلیک ها کجاست؟
فیلتر بنزین یا همو صافی بنزین قسمت زیر جاپایی سمت چپ فلاپ رکاب ، از پایین نگاه کنی مشخصه مثل ماشینه در ابعاد کوچک تر
من میخوام یکی بگیرم چه برندی خوبه ؟
سلام دوستای عزیز کسی میدونه فلشش چجوری کار میکنه؟
اون واسه شارژ موبایله
سلام من ی موتور ۱۳۵بنلی دارم بنظر شما کلیک بخرم کلیک ایران دوچرخه موتوره خوبی هستن
سلام دوستان من ی بنلی 135 دارم بنظر شما کلیک بخرم کلیک اصلا موتور خوبی است ممنون میشم راه نمایی کنید
اره بهتره بخر من کلیک دارم راضیم ازش داشبورد دارع سنسور جک کی ال اس اتوماتیک بودنش راحتم کرده موتور قبلیم دنده ای بود خسته میشدم سر هر دست اندازی هر جایی معکوس میکشیدم کلاج میگرفتم الان اتومات گاز میدم ترمز میگیرم فقط پیشنهادم اینه بگیرید
فلاشر خودتون میتونید وصل کنید البته اگر فنی باشید
سلام میخوام کلیک بخرم ، ظاهرش و مشخصاتش کاملا مثل کلیک تایلندی هست و تک ریموته اما روی کارت و سند زده واریو
این موتور الان واریو هست یا کلیک
لطفا راهنمایی بفرمایید
واریو هست ۱۰ تومن توصفرش ارزونتره
واریو ۲ ریموته اندونزی هستش یه ریموت و برداشته میره تو پاچت حواست باشه ارزون ترم هست
از تهران میشه رفت کرج با های کیلیک واریو؟؟؟
های کلیک واریو دقیقا چه موتوری میشه؟؟؟؟های کلیک خودش یعنی طرح کلیک دیگه اون تهش واریو چیه؟؟؟؟انگار بگی طرح پرایده تیبا😂😂😂
کارشناس عزیز میشه بگین کمک دوم عقب کجاست که نمیشه دید
یکی معکوس داره دیگه عقب
من هم آیروکس داشتم هم کلیک ، ولله که کلیک از همه موتورها بهتره ، تا نداشته باشید متوجه نمیشید
سلام دوستان و دشمنان فلش چطوری راه اندازی نشه ممنون
من قدم ۱۸۳ بدردم نمیخوره
عالی هستن بدون ایراد
دوستان من با این موتور زیاد آشنا نیستم میخواستم بدونم موقع حرکت موتر باید دسته کلاچ سمت چپ را بگیریم تا موتور به حرکت در بیاد یا گاز خالی فقط
دوست عزیز این موتور اسکوتر هست یعنی کلاچ و دنده نداره. دو دسته برای ترمز عقب و جلو هست(سمت چپ عقب) شما برای حرکت فقط گاز میدید.
گاز خالی بدی خودش میره دو تا دسته ترمزش چپی برای ترمز عقبه راستی برای ترمز جلو
نه داداش فقط گاز خالیه اون سمت چپ هم کلاچ نیس جفتش ترمزه
گاز خالی فقط
اون کلاج نیست ترمز عقبع
ترمز دستی
گاز خالی کلاج نداره
سلام
دوستان های کلیک ساسات نداره؟
اگه داره لطفا بگید کجای موتور قرار داره
ممنون
خیر نداره
داداش بالای استارت یه دکمه هست وقتی که پایین باشه موتور استارت نمیخوره بالا باشه موتور فعال میشه سیتم برق استارتش
سلام دوستان میخوام موتور بخرم .بین کلیک اصل و ان اس ۲۰۰ موندم کدوم بهتره ارزش خرید داره ؟ لطفا راهنماییم کنید.
کلیک شک نکن
کیلیک
میشه بگیر چند کیلو رو میتونه بکشه ؟
کلیک نیاز به گواهینامه داره
سلام دوستان خسته نباشید .بین کلیک اصل و پی اس موندم کدومش خوبه؟ لطفا راهنماییم کنید
اصلا کلیک اسکوتره شهریه با بنلی و ns چرا مقایسه میکنید،کلیک باید با n maxبا مثلا ویگو مقایسه بشه چون هردو اسکوتر شهرین،حالا طرف میگه من چون ۸۰ ملیون میدم موتورمم باید گنده باشه،انگار بگی من فلان قدر پول دارم میرم(ماشین) هایما میخرم چرا مثلا کیا پیکانتو بخرم کوچولوعه….در حالیکه اینا اصلا باهم نباید مقایسه شن.من کارشناس موتور نیستم ولی خوب کامنتارو خوندم متاسفانه…
سلام . دوستان بین کلیک و یاماها گرند فیلانو کدومشون بهتره البته فیلانو ۴۰ تومن گرونتره . موندم کدومو بخرم . ممنون میشم راهنمایی کنید
بین این ۲ تا کیلیک چون بازار فروش کلیک حرف نداره ولی فیلانو کلاسیک و طلبه خودش و داره حالا اگه یاماها میخوای سوار شی آروکس بخر
من فیلانو داشتم . واقا موتور عالی و بی نقصیه. شتاب و کشش به کلیک نمیرسه ولی هندلینگ و نرمی و سواریش شاهکاره
چند تا سرعت میره طرحش ۱۵۰
فقط ns
نوشتید عقب ۲ کمک؟
واقعا کاشناسانه بود
سلام دوستان تو های کلیک ها کدوم برند بهتره بخرم اصلا ارزش خرید داره ممنون میشم راهنمایی کنید
کلیک که فقط هوندا هست اما تگه منظورتون طرح کلیکه اینجا بخوندید:
https://gtmotor.ir/buying-and-selling-motorycle/%d9%81%d8%b1%d9%82-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%da%a9%d9%84%db%8c%da%a9/
تو خودت بلد نیستی بعد بقیه رو راهنمایی میکنی؟؟؟؟اونم داره میگه طرح کلیک میخواد دیگه تو میگی کلیک فقط هوندا؟؟؟؟فاذا ماذا؟؟
هزینه نگهداری کلیک اصلی با طرح یکی هستش؟؟زیاده؟
قطعاتش گران هست کلیک اصلی اما زود به زود نیاز به تعویض پیدا نمیکنه
سلام های کلیک ها قابل شستشو هست ایا
بله اما بخوبی با دستگاه باد خشکش کنید
سلام من میخواهم یه موتور کلیک مارک کویر بخرم خوب هس یا نه
سلام دوستان عزیز کلیک صفر خریدم ۱۲۲ میلیون پول دادم ،متاسفانه باطری خالی میکنه ،خلاصه که اعصابم خرد شده دو روزه خریدم همش تو باطری سازی هستم بطری زیر شارژ .باطری نو هم خریدم .دلم نمیاد ببرم نمایندگی ،آخه مگه تولید ایران هست که برم نمایندگی ،دوستان اگه کسی میتونه کمکی کنه و ما رو از نگرانی دربیاره .تشکر
حرفت واقعا چرت بود!!!مگه ساخت ایرانه ببری نمایندگی؟؟؟مگه ایرانیه بردی باتری سازی ایرانی؟؟؟بنداز تو هواپیما برو تایلند باتری رو بزار زیر شارژ!!!این موتور تو ایران سوار میشه همه چیزشم خود نمایندگی انجام میده
برا منم باطریش خراب شد رفتم باطری فیک خریدم که اشتباه کردم اونم چند ماه بعد خراب شد
باطری ی چیز طبیعی بعد دو سال خراب میشه چون خیلی از مواقع موتور خاموش ولی چراغ روشن میمونه یعنی موقع توقف باید کلا خاموش کنید
ولی در کل باطری میخواستید بخرید فقط فقط اصلی بگیرید اشتباه منو نکنید
نه کثیف شد باید بندازی بره
سلام،روغن۱۰w۳۰بر کدوم پایه مناسب کلیک هست؟
ساخت تمام سنتتیک؟
ساخت نیمه سنتتیک؟
ساخت معدنی؟
و خداوند خز تر از کلیک نیافرید :))))))
😂😂😂
پول خریدش رو نداری دلیل نمیشه خز باشه
سلام ی باطری اتمی ۱۶ امپر بگیر اسمیه من گذاشتم ۳ ساله داره کار میده البته موتور من اصل ژاپن هستش ۱۲۵ کلیک پاکشتی ۲۰۱۹ خواستی بیا عوض کنیم
انگار اونجا که هستی خدا موتور میآفرینه😁😁😁😀
داداشای گلم از همه ی اینا بهترns200هم سواری خوبی داره هم سرعتش خوبه هم اصطلاکش پایینه
طرح کلیک چه فرقی میکند با معمولیش همون که تقریبا ۴۵ ملیونه ؟؟؟؟
از زمین تا آسمون فرق دارن مخصوصاً سواری شون
دوستان بنلی کافه نرو ۱۵۰ با کلیک ۱۵۰ چه برتری و چه ضعفی نسبت به هم دارن در کل کدوم بهتره ممنون
بنلی کافه نرو ۱۵۰ موتور خوبیه سواریش عالیه از کلیلک کمتر نیست
کلیک رادیاتور داره؟؟
بله
سلام کلیک ها رادیاتور داره؟؟
بله
قيمت ايروكس دو برابر كليكه يه قيمت نيستن یه قیمت نیستن که رقیب هم گذاشتی
کدوم آدم عاقلی میاد با 80 تومن این موتور چرتو بگیره آدم بره بنلی 250 بگیره حداقل حال کنه
هر کس سلابق خودشو داره نمیشه اینو گفت
از غرب تهران تا شرق ینی مسافت ۶۰ کیلومتری با طرح کیلیک میشه رفت؟
آره چرا نشه
كدوم ادم عاقلي بايد بنلي ب كليك ترجيح بده حتي كلاساشونم بهم نميخورن
آقا من بنلی ۹۶ ،۳۰۰ داشتم.خیلی پر استهلاک ه و توی کارکردش خیلی میخوره توی سرش.یه تعمیر اساسی موتور ۳۰ میلیون خرجش میشه.واسه عمر موتورش باید روغن موتول بریزی که با فیلترش یه تمن هزینه شه تازه هر ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ باید عوض بشه.بنلی فقط واسه موتور دوم سوم به درد میخوره.شما یه موتور ۸۰ میلیونی میخری ولی استهلاک یه موتور ۲۷۰ میلیونی رو برات داره که از نظر سواری و کیفیت زمین تا آسمون فرقشه
يا سوار نشدي يا نداشتي كه بخري بنلي همچين چيز شاخي نيست ي موتور چيني پر استهلاك بزرگ الكي گنده ،كليك هم نرم تره هم راه رفتش عاليه والا من جفتش داشتم كليك خيلي بهتره
خفه شو تو داری کجا رو گرفتی
🤣🤣🤣👏🏻👏🏻👏🏻👌🏻
فقط و فقط بخاطر ظاهرش دارن میخرن حتی اونایی که آپاچی و موتورای هم قیمت دارن میفروشن طرح کلیک میگیرن خدایی با اینظاهرشم طرح کلیک میارزه
کیلیک بنلی رو میزاره جیب بقل