بررسی بنلی TNT 150 (نیوفیس): مافیای ایتالیایی در حال تکامل!

بنلی تی‌ان‌تی 150 ارزش خرید دارد؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

پس از حضور موفق TNT15 در بازار ایران شرکت نیکران موتور پاسارگارد تصمیم گرفت در حجم انجین 150 سی‌سی موتورسیکلتی با ظاهری زیباتر و انجین جدیدتر عرضه کند تا سهم بیشتری از فروش در این حجم و کلاس موتورسیکلت را تجربه کند. بنلی 150 نیوفیس که برخی آن را Tnt 15 i می‌نامند همچنین از امکاناتی به مراتب بیشتر از مدل قبلی برخوردار است که خرید این موتور را جذاب می‌کند.

بررسی مشخصات فنی

بنلی 150 قرمز جدید

در سیستم فنی تی ان تی آی از انجین تک سیلندر چهار زمانه و چهار سوپاپ با حجم 150 سی سی با قدرت 8/9 کیلووات در 9000 دور دقیقه و با گشتاور 12 نیوتن در 7000 دور دقیقه استفاده شده است.

متاسفانه در سیستم فنی TNT 150 هم مانند دیگر محصولات بنلی توسط شرکت در مرحله مونتاژ دستکاری شده و باعث شده در دور موتور 10 شروع به کاتاف کند و به شما نهایت سرعت 115 کیلومتر بر ساعت دهد، البته در صورت مراجعه به مراکز تیونینگ موتور سیکلت می‌توانید با ریمپ کردن سرعت آن را افزایش بدهید.

در سیستم خنک کننده موتور از رادیات روغنی استفاده شده است و در سیستم سوخت رسانی برقی EFI  در آن به کار گرفته شده است. در سیستم ترمز موتور از ترمز دیسکی در جلو و عقب موتور استفاده شده که نسبت به مدل قدیمی خود یک مزیت بزرگ است زیرا بنلی TNT15 تنها ترمز دیسک جلو داشت.

بنلی 150 نیو سفیدد| تی ان ای آی سفید

سایر مشخصات فنی را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

مشخصات فنیBenelli tnt 15
تعداد سیلندر تک سیلندر
حجم سیلندر150 سی سی
جعبه دندهدستی (کلاچ‌دار)
تعداد دنده5دنده
سیستم سوخت رسانیانژکتور الکترونیک
روشن کنندهبرقی
سوپاپ4 عدد
ترمز عقب / جلودیسکی / دیسکی
حداکثر سرعت115کیلومتر بر ساعت
ظرفیت باک 5/13 لیتر
مصرف سوخت3 لیتر در صد کیلومتر
باطریلیتیومی

بررسی ظاهری و سواری

بنلی نیو 150 از یک طراحی کاملا جدید و جذاب الگو  گرفته است اولین چیزی که با نگاه به موتور متوجه می شوید آهن کشی‌های قرمز رنگ روی بدنه موتور می‌بینید که زیبایی موتور را دوچندان کرده است . در چراغ‌های موتور از یک طراحی جدید استفاده شده که دارای دی لایت و از ال ای دی استفاده شده است.

در جلو موتور از فلاپ‌ها استفاده شده که دور باک تا قسمت بدنه موتورسکت را شامل می‌شود. پیشنهاد ما به شما خریداری یک جفت پروتکشن برای موتور است تا از صدمه های وارده جلوگیری کند و شما را از هزینه های گران قیمت فلاپ در صورت انداختن موتورسیکلت در امان بمانید.

پنل روی فرمان دارای صفحه دیجیتال است و تمامی اطلاعات لازم را به شما می دهد. زین موتور در هنگام رانندگی باعث خستگی شما نمی‌شود و در زمان استفاده شما احساس بدی نخواهید داشت چرا که موتور، سواری کاملا راحت و نرمی دارد و از تجربه رانندگی با این موتور قطعا لذت خواهید برد.

چراغ جلو بنلی 150

بنلی 150 قرمز از عقب

نکته جالب توجه شبیه بودن ظاهر این موتور با مدل  TNT250 است که کاملا نزدیک به هم هستند.

 

رنگ‌بندی

در سال 99 بنلی 150نیوفیس در رنگ‌های : قرمز، سفید، مشکی عرضه می‌شود.

رنگ بندی بنلی 150 طرح جدید | benelli 150 color

همه مشخصات ظاهری و فیزیکی را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

مشخصات ظاهریBenelli tnt 150
کلاس موتورنیکد
طول/عرض2050 میلی متر/ 810 میلی متر
ارتفاع کلی1065 میلی متر
ارتفاع تا زین 180 میلی متر
فاصله دو چرخ1360 میلی متر
وزن134 کیلوگرم
خروجی اگزوزیک عدد
سایز چرخ100،80،17 اینچ
جنس رینگآلومینیومی و اسپرت
نوع لاستیک بدون تیوب
نوع چراغLED
نوع جکبغل/ وسط

نگهداری

موتور سیکلت بنلی 150 نیو در صورت رسیدگی‌های لازم و طبق الگو نمایندگی مشکلی برای شما درست نخواهد کرد. اما هزینه نگهداری از آن نسبتاً بالا است.(مانند تمام محصولات بنلی)

بنلی 150 جدید از بقل

رقبا

تی ان تی 150 مانند برادر خود  رقبای اصلی همیشگی خود را دارد رقبای هندی از جمله آپاچی و ان اس و سی اف 150 چینی ولی محصول جدید بنلی به نظرمان ، قدرتمندتر از رقبای خود می‌آید اما باید توجه کنید قیمت این موتور بالاتر از رقبای خود است و از طرفی هزینه نگهداری از این موتور نیز به مراتب بالاتر از رقبای خود است.

مشخصات بنلی 150 نیو

جمع‌بندی جی‌تی موتور: محصول جدید بنلی را می توان یک انتخاب مناسب دید چرا که با سواری نرم و راحتی که دارد به همراه طراحی زیبا  حس خوبی به شما می‌دهد همچنین بنلی 150 نیو دارای بازار خرید و فروش بسیار خوبی است و شما را بابت افت قیمت نگران نمی‌کند.

سواالات متداول

فرق بنلی 150 جدید با قدیم در چیست؟ تقریباً از ظاهر گرفته تا انجین با هم فرق دارند. یک مزیت بزرگ نیوفیس این است که ترمز عقب آن نیز از نوع دیسکی است.

حداکثر سرعت تی ان تی 150 چقدر است؟ 115 کیلومتر در ساعت اما در صورت ریمپ سرعت اون رو می‌توانید خیلی افزایش بدید.

آیا این موتور کاتآف دارد؟ بلی؛ صدای خوبی هم نسبت به حجم 150 سی سی موتور میده.

ارزش خرید بنلی 150 چقدر است؟ قیمت آن کمی گران است اما می‌تواند تا حد زیادی شما را راضی کند.

165 دیدگاه

  1. با سلام .خیر ..اصلا فشار نیارین تا ۱۰۰۰ کیلومتر اول…دویست تای اول کاملا ملایم برانید(دور موتور روتا۳۰۰۰ ببرین بعد دنده بدین) و بعد از سرویس دوره ای اول متعادل رانندگی کنید ولی میتونین به طور دوره ای دور موتور رو بالاتر ببرین ولی اصلا دنده مرده ندین و یمقدار پرشتاب رانندگی کنید ولی دور موتور رو خیلی بالا نبرین فقط زود تر به سرعت و دور موتور مناسب برای تعویض دنده برسید (این طرز رانندگی و دنده کشی باعث میشه موتور بعد آب بندی اصطلاحا هار بشه) دومین روغن رو سر ۱۰۰۰ کیلومتر عوض کنید و آچار کشی فراموش نشه..توجه داشته باشین آب بندی کلا شامل بدنه و موتور هستش..سعی کنید اصلا دو ترک نزنید .سربالایی های تیز نرین و زیاد تو چاله و ناهمواری نیفتید..و به هیچ عنوان تا اخر دسته ی گاز موتور رو نپیچونین و همچنین اصلا دنده مرده ندین… ترمز های ناگهانی شدید رو تا جایی که امکان داره براتون نزنید.امیدوارم مفید واقع بشه

  2. سلام
    یه سوال داشتم
    بین بنلی ۱۵۰ نیو صفر و آپاچی مدل ۹۶ که حدودا ۳۰ تا ۵۰ تا کار کرده باشه کدوم ارزش خرید داره

    • سلام اشتباه منو نکنید نخرید من از سال ۴۰۱ دستمه صفرش دوتا شمع هم داره خیلی موتور چرتیه نه شتاب داره نه دور بالا ۲ ترکم که بشه بکشیش ۵۰ تا ۶۰ تا میره سر بالاییو من اصلا راضی نیستم پول مارکشو میدیم نه راه رفتنشو
      سگ اپاچی ۱۵۰ ان اس ۱۵۰ میرزه به این ات اشغالا

  3. سلام منم تازه گرفتم به نسبت موتور بدی نیس ،فقط کسی میدونه این چراغاش چه راهی داره کلید براش بزاریم

  4. سلام دوستان یه سوال داشتم اینکه با بنلی 150
    میشه تردد بین شهری کرد یا فقط تو شهر ی باید استفاده شه
    حد اعقل 90کیلومتر
    لطفا راحتمایی کنید

  5. سلام دوستان یه سوال داشتم اینکه با بنلی 150
    میشه تردد بین شهری کرد یا فقط تو شهر ی باید استفاده شه
    حد اعقل 90کیلومتر

  6. بنلی ۱۵۰ واقعا موتور خوبی من ازش راضی هستم الان دوروز شده خریدم موتور خوش فیس هست فقط برای آب بندی موندم گاز شو بگیرم یانه راهنمایی کنید ممنون میشم ؟

    • با سلام .خیر ..اصلا فشار نیارین تا ۱۰۰۰ کیلومتر اول…دویست تای اول کاملا ملایم برانید(دور موتور روتا۳۰۰۰ ببرین بعد دنده بدین) و بعد از سرویس دوره ای اول متعادل رانندگی کنید ولی میتونین به طور دوره ای دور موتور رو بالاتر ببرین ولی اصلا دنده مرده ندین و یمقدار پرشتاب رانندگی کنید ولی دور موتور رو خیلی بالا نبرین فقط زود تر به سرعت و دور موتور مناسب برای تعویض دنده برسید (این طرز رانندگی و دنده کشی باعث میشه موتور بعد آب بندی اصطلاحا هار بشه) دومین روغن رو سر ۱۰۰۰ کیلومتر عوض کنید و آچار کشی فراموش نشه..توجه داشته باشین آب بندی کلا شامل بدنه و موتور هستش..سعی کنید اصلا دو ترک نزنید .سربالایی های تیز نرین و زیاد تو چاله و ناهمواری نیفتید..و به هیچ عنوان تا اخر دسته ی گاز موتور رو نپیچونین و همچنین اصلا دنده مرده ندین… ترمز های ناگهانی شدید رو تا جایی که امکان داره براتون نزنید.امیدوارم مفید واقع بشه

  7. بنلی ۱۵۰ واقعا موتور خوبی من ازش راضی هستم الان دوروز شده خریدم موتور خوش فیس هست

  8. سلام من نزدیگ به یگ سال 150 بنلی دارم جدید بخوای به وقتش سرویس های که داره انجام بدی برای تو شهر موتوری خوبی هس بستگی به کاری که میخوای باهش انجام بدی هرجای هم برای سرویس نبرید که بخواد نظر بده

  9. سلام من تازه یه نیوفیس 150 گرفتم هم از لحاظ شتاب اولیه خیلی پایینه هم تو دور بالا خفه گاز میخوره خوب راه نمیره بعد انجین روغن که از قسمت شیشه ای نگاه کردم روغنشم تا نصف نشون میده
    میشه راهنمایی کنید اندازه روغن چقدر باید باشه و علت شتاب کم موتر برای چیه ؟ ممنون میشم از راهنماییتون.

    • این سوال من هم هست دقیقا… ۴ روزه صفرش رو خریدم. تند و تیز نیست کلا. شتاب اولیه خوبی نداره و بزور به ۷۰ میرسه. بعد آچارکشی و آب بندی درست میشه یا همینطوریه؟!

    • سلام . این دقیقا سوال من هم هست. ۴ روزه صفرش رو خریدم و تیز و پر شتاب نیست. البته انتظار بالایی نداریم حداقل ۰ تا ۶۰ رو تیز بره. این طبیعه یا بعد آچارکشی و آب بندی درست میشه. لطفا یکی به سوال من و آقا هادی جواب بده…

  10. سلام من دیروزبنلی ۱۵۰ مدل۱۴۰۱خریدم ازمتوراصلن سردرنمیارم اولین باربود۷۱میلیون داده فکرمیکنم گرون داده یاقیمتش همینه

    • آره لامصب
      این همه پول میدی
      موتور خوب میخری
      کمک عقب و جلو خشکه خشکه
      انگار اصلا موتور کمک نداره
      بعدشم زینش خیلی کوچیک و خیلی خیلی نازک و سفت هستش انقد سفت هستش که وقتی با موتور بیشتر 15 دقیقه رانندگی میکنی بخاطر سفت بودن زین موتور و خشک بودن کمک ها، باسن درد میگیری، خیلی اذیت میشی

  11. سلام و خسته نباشید🌹
    یه سوال فنی داشتم؟ با توجه به اینکه این موتور۱۵۰ هستش اگه سه ترک سوار شیم خوب جواب میده یا کم میاره و به موتورش فشار میاد؟؟ این خیلی برام مهمه!! ممنون میشم دقیق جوابمو بدین 🙏

  12. سلام دوستان
    من طرح کلیک کبیر دارم بد نیست راضیم ولی میخواستم بفروشم یه بنلی ۱۵۰ برای سال ۹۷ اینا بگیرم ولی شک دارم که کار درستی هست یا نه همینو نگهش دارم ؟

  13. دوستان سلام،یه 150امروز دیدم برا خرید ،رنگش سفید بود مدل 1400با کارکرد 1000کیلومتر،سر و کله ش تمیز بود،این مدل مگه جک وسط نداره,؟
    چه قیمتی یخرم بنلی 150 رو خوبه..؟؟

  14. سلام دوستان من میخوام بنلی 150 نیوفیس با کارکرد 14هزارتا بخرم / بنظرتون با قیمت 45م ارزش خرید داره؟ و اینکه بنظرتون الان موقع آچارکشیش هست؟ و بنظرتون چه قطعاتی رو باید تعویض و یا تعمیر کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  15. من یه دونه بنلی ۱۵۰ طرح قدیمشو دارم دوستان روغن ایرانول بیست پمجاه میریزم توش اسنپ کار میکنم از لاستیکاش ناراحتم بعد شیش ماه تکه پاره شدن لاستیک یک مدل موتور دیگه با همین سایز انداختم انشالله پولام جمع شه تقویتش میکنم ۲۰۰ سیسی

  16. این همه میگین هزینه هایش زیاده خوب یکی بیاد بگه این هزینه هایی که میگین چی هستش و چقدر هستش ؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام عزیز دلم هزینه نگهداری واقعا بالاست قطعه هاش گرونه من 150 معمولی داشتم خیلی خرج روغن و اچارکشی و خدا نکنه موتورش به خرج بیوفته پدرت در میاره من واقعا شاید تو یه سالی که داشتم ده میلیون خرجش کردم آخرم ضرر کردم بهترین موتور بازار Ns

    • داداش گل شما چقدر میخوای هزینه بکنی اگه ۷۰ تا ۹۰ ملیون ۱۸۰ نیو فیس بخر اگه ۹۰ تا ۱۲۰ بنلی ۲۵۰ بخر اگر هم میخوای ۴۰ تا ۵۰ ملیون هزینه بکنی بنلی ۱۵۰ نیو فیس بردار یا TNT

  17. سلام وعرض ادب میخواستم بدونم بنلی۱۵۰نیوفیس به جز حجم موتور کمتر نسبت به۲۵۰نیو تغیر دیگه ای هم داره مثلا شتاب فرق میکنه یا ترمز ها یا سیستم خنک کننده و…

  18. من ۳ ماهه بنلی tnt15 خریدم ، حرف نداره ، کم مصرف و عالی ، یکم دستکاریش کردم ۱۳۰ تا میره ، بدون ریمپ ، بهتون پیشنهاد میکنم ، بین بنلی ۱۵۰ و ۲۵۰ تک خب فقط هزینه بیشتری میکنید ولی بنلی ۲۵۰ جفت بهتره

  19. ایا بررسی تخصصی بین مدل tnt25 تک سیلند با مدل tnt150 نیو فیس داشتید…
    چون قیمت دست دوم در حد tnt25 درحد tnt150 نیوفیس هست
    شما باشید کدوم انتخاب میکنید؟

    • خیر نداشتیم ولی 250 تک قدیم کمی به لش بودن معروفه و زود بخرح هم میوفته ولی سرعت بیشتری نسبت به 150 داره
      شخصاً 250 رو ترجیح میدم ولی خیلی ها میگن واقعا موتور سمی هست

  20. سلام وقت بخیر
    بین این مدل که محبت کردید بررسی فرمودید با مدل tnt25 مردد هستم
    من اسنپ هم کار میکنم
    میخواستم بدونم شما کدام را پیشنهاد میدید
    تشکر میکنم

  21. داداش آن اس است ۱۶۰ بهتره یا بنلی نیو فیس ۱۵۰ .
    کدوم بهتره.خرج و سرو صدای بدنه کدوم بهتر

  22. سلام.یکسری از دوستان میفرمایند که زود داغ می‌کنه بنلی ۱۸۰ آیا میخواستم بدونم ۱۵۰ نیوفیس هم همین شرایط و داره یا نه .و چقدر رادیاتورشون باهم فرق می‌کنه .خواهشن راهنمایی کنید

  23. سلام وقت بخیر هزینه نگهداری موتور های بنللی ۱۵۰ و ۱۸۰ سی سی چقدر هست به طور میانگین؟ماهیانه یا هر سرویس دوره ای چقدر هزینه داره؟کسی میتونه راهنمایی کنه با جزئیات بگه که هزینه نگهداری موتور بنللی ۱۸۰ و بنللی ۱۵۰ چقدره؟
    چون قصدم خریده موتوره میخوام موتوری رو بخرم که به صرفم باشه
    با تشکر از سایت خوبتون

  24. سلام
    میخواستم بین آپاچی ۱۶۰نیوفیس آپاچی ۲۰۰ و بنلی ۱۵۰ نیوفیس یه مقایسه ای بکنین بی زحمت

  25. بنده بعد از کلی تحقیق بنلی ۱۵۰نیو فیس گرفتم
    بدونه تردید بخریدش از هر لحاظ عالی هستش
    شتاب ،قدرت ،سرعت ،مصرف سوخت ،
    شک نکنی من راضی هستم

  26. سلام ببخشید من بین خرید این موتور و پالس ۱۵۰ ان اس شک دارم ؟ شما کدام یک را پیشنهاد می کنید ؟ اگر امکان داره یه مقایسه کوچکی انجام بدید . ممنون

  27. با سلام وتشکر از نظرات همگی من آپاچی ۱۸۰ دارم مدل ۹۴ میخوام بنلی ۱۵۰ نیو فیس بخرم به نظرتون خوبه این کار یا نه
    و اینکه برای قدرت وشتاب بیشتر بنلی میشه کاری کرد ؟
    ممنون میشم از راهنماییتون

  28. سلام،دوستان بنلی ۱۵۰ قدیم هم موتور خوبی هستش،من واقعیت میخوام ۱دونه ۹۶ بخرم خواستم نظر شما رو بدونم،ممنون

  29. حاجی من این موتوروخریدم موتوربدی نی ولی چراغ جلوش بیس چهارساعت روشنه وخاموش نمیشه

  30. سلام من بین بنلی ۱۵۰ طرح قدیم با جدید تردید دارم چون ترک پهن و بزرگتر برام خیلی مهمه شما کدوم پیشنهاد میدین؟

  31. سلام من میخاستم از بین این موتور و cf150 و ان اس 150 یکی رو انتخاب کنم و بخرم میشع لطفا ی مقایسع کوچیک و تروتمیز از این سه موتور بکنید و بگید کدوم بهتره در کل؟

    • من cf داشتم ۱ سال به نظرم cf ۱۵۰ نخر چون هم جنس بدنش خوب نیست و حتی با فشار اب ترک میخوره و همچنین صندلی نا آرامی داره
      اگه تواناییش رو داری بنلی ۱۸۰ بردار که نسبت به این موتور وقیمتش خیلی میرزه

  32. من تازه خریدم خیلی صدای خوبی داره تو دور موتور 11 هم کتاف میزنه

  33. آقا من خریدم بنظرم شتاب و قدرتش با سرنشین عقب اصلا تغییر نمیکنه و سرعتش بالا و طراحی و سواری نرم و تعادل عالی ینی نیاز نداری پاتو برا تعادلش زمین بزاری.با این قیمت باید دست دوم موتوری که ۳۰هزارتا کار کرده بخری البته تکنولوژی این موتورو نداره و فک کنم تنها موتور بنلی هست که رادیات روغنی داره و رادیات روغنی خیلی بهتر جواب گرفته توی هوای گرم.من راضیم امیدوارم شما هم هرچی میخرید از خریدتون راضی باشید

  34. من تا دم خرید رفتم ولی فيس قدیم گرفتم. چون یک ایراد اساسی داشت که هیچ جا اشاره‌ نشده‌ بود،نداشتن هندل و این که دسته فرمون نسبت به طرح قدیم عرض بیشتری داشت که مانور پذیری موتور را کم می‌کرد ولی پایداری و کنترل موتور در سرعت های بالا رو زياد می کرد. اگر دو مورد که گفتم‌ و قیمت مهم‌ نیست براتون تو خرید شک نکنید، یک سر گردن از طرح قدیم بالا تر هست

    • این دو مورد عیب بزرگی برای موتور نیست واقعاً. الان بیشتر موتورهای روز فاقد هندل هستند. در کل طرح جدید از هر لحاظی از قدیم بهتر هست شک نکنید.

  35. سلام خدمت دوستان
    من ميخوام بنلي ١٥٠ نيو فيس اين موتور بخرم ، عزيزاني كه دارن لطف كنن نظراتشونو اعلام كنن
    ممنون

    • سلام.خرجش واقعا بالاست به اندازه دو تا پراید ماهانه من خرجش میکنم.ولی در کل سواری نرم ،تعادل خوب،مصرف کم،شتاب خوبی داره و میتونه راضیتون کنه

      • سلام عزیز شما مگه هر روز غذای مخصوص بهش میدی؟موتور خرج ماهانه داره مگه؟دوتا پراید خرجشه؟

  36. سلام به دوستان من امروز خریدم تعریفشو زیاد شنیدم امید دارم متوری خوش رکاب باشه

  37. لطفا راهنمایی کنید
    من بین خرید این موتور با یه مدل ویو (sr130 galexy) موندم
    یه موتوری می خوام که سواریش نرم و خوب باشه تهران صبح باهاش بری سر کار و بعد از ظهر برگردی بدون دردسر جای پارک و ترافیک . تو طول هفته هم باهاش یه گشتی بزنی
    چیزی که شنیدم طرح ویو ها سواری نرمی دارن
    نظر شما چیه؟
    ممنون

    • بله گلکسی موتوری کم خرج‌تر هست و اینکه سواری نرمی داره و بدون کلاچ است. باتوجه به صحببتون گلکسی احتمالاً برای شما بهتره اما توجه کنید این مقایسه به صورت کلی غلط هست.

    • لاکی ۱۸۰ یا اگر بیشتر پول داری کی وی ۲۵۰ ویئسته
      هردو حالت اسکوتر هستن و واقعا موتورای فوق العاده از هر نظر

      اگر پولت میرسه کی وی ویئسته بدون شک و تردید ترمز abs هندلینگ عالی رادیات آب خنک کیلومتر جذاب ، طراحی بدنه و زین عالی ، شارژر موبایل ، باکس جادار که خود شرکت روی موتور میده
      ولی اگر پولت کمه لاکی ۱۸۰ گزینه خیلی خوبیه برات با انتظاراتی که داری از موتور

  38. اگزوز رو میشه بهتر کرد یا پیشنهادی برا صدا و تقویت اگزوز دارید؟ و اینکه تهران کجا رو پیشنهاد می کنید برا این مدل بنلی

    • اگزوز باید کاتالیزور رو خالی کنید یه چیز نسباتاً خوب دور بر 5 تومن خرج داره براتون. تو گمرک تیونینگ محسن معروفه کارش بدم نیست
      تو هفت حوض هم تیونینگ مهران (اگه اسمشو درست بگم) معروفه کارش واقعا تمیزه اما قیمتی بذره بالا میگیره(نمایندگی نیکران هستش اما کار تیونینگ هم میکنه)

      • سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید
        موتور ۱۵۰ من با توجه به اینکه زیاد روشن نمیکنم باطریش ضعیف شده بود امروز استارت زدم روشن نشد چند دفعه تکرار کردم یک دفعه برقرموتور قطع شد و چراغهای کیلومتر خاموش شد چند دفعه سویبج را باز و بسته کردم ولی انگار کلا قطع شده لطفا راهنمایی کنید چه کار کنم
        ممنون

        • در این مورد اطلاعات ندارم بهترین راه اینه ببریدش تعمیرگاه و اگه هم درست شد هر دو سه روز موتور رو روشن کنید تا 2 دقیقه حداقل درجا کار کنه تا اینطوری نشه

    • راستش من تجربه رانندگی طولانی با 180 ندارم اما 150 خیلی موتور خوبیه بنظرم تو رده خودش. 180 یه بدی بزرگی که داره جا برای ترک نشینش خیلی کمه(یعنی دو تا مرد تو پر بزور باید بشینن روش) و اینکه باکش هم گنده هست. اما بهتری از 150 داره مخصوصا رنگ سبزش که رینگش هم رنگیه. در کل برید از نزدیک هر دوتاشو ببینید حتماً اما من باشم 180 میخرم بخاطر رخش و حجم موتور

  39. سلام وقت بخیر من این موتور را ۱۳ آبان ۹۹ طی شرایط اقساطی که بنلی گذاشته بود خریدم خیلی خیلی ازش راضی هستم فقط لاستیکی که گذاشتن براش جالب نیست چند بار نزدیک بود لیز بخورم پرسشی داشتم و اینکه می توانم لاستیک عقب را که ۱۲۰ هست ۱۳۰ بزارم فشار به انجین نمیاد ودومین پرسشم اینکه دوستان جایی را می شناسند برای نصب پروتکشن برای این موتور که کارش خوب و تمیز باشه ممنون می شوم اگر راهنمایی بفرمایید

    • تغییر سایز لاستیک خیلی به انجین فشار میاره از طرفی موتور رو لش میکنه به اصطلاح (لاستیکی که برای این موتور هست شبیه موتورهای ریس هست شما میتونید لاستیکی با عاج بیشتر بگیرید.)
      پروتکشن هم اگه تهران هستید میتونید برید گمرک تیونینگ محسن کارشون تمیزه.

  40. ببخشید گفتید که هزینه نگهداریش بالاتره نسبت به موتورای دیگه میشه بگید تقریباً چقدر در ماه هزینه‌ داره؟

    • ببینید منظور من از هزینه‌ش بین موتورهای تا 35 میلیون هست. اما هر بار روغن عوض کنید معمولاً یه فیلتر هم میگن عوض کنید که تا 150 اینا تقریباً براتون میوفته

  41. این چه وعضشه نمایندگی میریم میگن تموم شده پیش فروش کردیم چند ماه دیگه میاد مگه ایران خودرو یا سایپاعه که تو صف خرید باشیم موتوری که دو برابر میکنن تو پاچه مردم

  42. سلام به همه
    من تازگیا گرفتمش البته پس از کلی تحقیق و بررسی
    همه میگفتن آپاچی دست دوم یا ان اس دست دوم بخری بهتره
    ولی خدایی از خرید بنلی ۱۵۰ نیوفیس خیلی راضیم
    رخ عالی سواری و نرمی و شتاب عالی

      • سلام خسته نباشید . این موتور هندل نداره جای گارد هم نداره . سواری خوب و نرم و رخ قشنگی هم داره . چند تا سوال؟ الان که نزدیک سال ۱۴۰۱ هستیم قطعات و لوازم این موتور تو بازار هستش؟ و اینکه میگید خرجش بالاست چقدر بالاست مثلا یه روغن و فیلتر روغن با هم عوض شه چقدر میشه؟ یا یه لاستیک پنچر بشه یا اگه لنت عوض کنیم حدودا چقدر میشه؟؟؟ میشه لطف کنید بگید؟ میگن چون چراغ اینا همش روشنه چند ماه یه بار باید عوض بشه درسته؟ اون چی؟؟؟ ممنون 🙏🙏

        • روغن 5000 بریزید توش یه چیزی جول 300 400 درمیاد که هر 2500 تا باید عوض شه.
          من نسبت به ان اس یا آر اس نوشتم این مورد خرج بالا بودن رو.

          در مورد گارد هم با بست میشه پروتکشن وصل کرد بدون مشکل

  43. از وقتی که بررسی این موتورو خوندم شیفتش شدم به کدوم فروشگاه برای خریدش مراجعه کنم؟؟😍

    • شما میتونید علاوه در بازار آزاد از نمایندگی نیکران موتور پاسارگارد نیز بنلی 150 نیو رو خریداری کنید

        • بنلی ۱۵۰ قدیمی دارم مدل ۹۵ جز اولین کسایی بودم که خریدم تاالان هیچ خرجی بجز مصرفی واسم نداشته هرکی هرچی میگه الکیه موتور سوار نیست،من خیلی راضیم ازش نرم عالی شتابشم با آپاچی یکیه، ۱۳۳ تا هم رفتم باهاش قطعا از نیوفیسش خیلی بهتره گول ظاهرشو نخورین،سمت ns و بقیه موتوراهم نرین که افتضاحه همشون به پت پت میفتن بعد ۲سال شاتون و … هرکی موتورسواره یاعلی بسم الله…

      • سلام
        من یه بنلی TNT15 دارم 700 تا کارکرده. وقتی که موتور گرم میشه بعضا تو زمانی که میخوام توقف کنم بعد از کلاچ گرفتن خاموش میکنه، کسی میدونه ایرادش از کجاست و ایا از تنظیماته یا قطعه خرابه؟
        به نظرم به خلاصی دسته گاز یا استپر یا فیلتر بنزین ربط داره ولی نمیدونم دقیقا مشکلش چیه!

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید